.:: Experiment, Experience & Enjoy ::.

Archive for September, 2007

Fateh learn ABC

Ahlan Ya Ramadhan

ramadan6_sk-edit.jpg

Selamat menjalani ibadah puasa kepada pengunjung┬▓ blog ummi. Semoga ramadhan kali ini dapat meningkatkan keimanan & ketaqwaan kita.

salam sayang dari abi, ummi, & fateh

p/s: kredit to senikehidupan

Harapan Yang Tak Pasti.. ke?

Harapan dari setiap insan
Kesenangan serta ketenangan
Menjalani hidup ini tanpa ada cobaan
Sayangnya harapan itu tak pasti
Kerna cobaan akan terjadi
Tuk menguji sabar diri dan ketakwaan
Akankah kita tetap tegar
Menjalaninya dengan keikhlasan
Atau kan terjerumus ke dalam keputus asaan

Katakanlah kami ini adalah miliknya Allah
Yang akan kembali kepadaNya
Kapan dan di mana sahaja
Dan berdoalah mohon ampunan
Dari semua kesalahan
Agar mendapat keredhaan dan pertolongan
Dalam ujian..

Tashiru-Kembali

got this lyric from my bro-usamah. Dah lame tak layan “hiburan mendidik jiwa”(teringat zaman bujang dulu.. ­čśë ) hmm..

Update:
Last sunday, fateh kena demam panas.. mula┬▓ ingat demam sbb nk tumbuh gigi lg, pastuh naik bintik┬▓ plak kat tgn ngan muka die.. mlm tu jugak terus gi Hospital Pusrawi kajang. Panas jugak suhu bdn naik smp 39’C and Doc suspect maybe kena chicken pox.

And as for today, after 2 days..demam fateh dah kebah sikit. tp bintik┬▓ makin naik..kat kaki plak, rasenye sah la tekaan Doc itu. tapi ummi x risau sgt, sbb fateh ceria je mcm biase.. siap gelak┬▓ lagi main bola ngan abi.. cuma biase la time makan ubat..satu flet dengar… hehe. semoga cepat sembuh ye fateh!

p/s: huhu..marathon marking project student, 2 classes more..+ preparing for the interview. doakan ummi ye!

Merdeka ke-50 @ KLIA

31-08-07_0700.jpg31-08-07_0708.jpg31-08-07_0703.jpg

Bergambar kenang┬▓an sebelum my bro @ ammu berangkat ke cairo-alex. All the family members datang menghantar for supporting ammu.. All d best in ur journey bro!

p/s: bangganye abi&ummi jika diberi kesempatan untuk meraikan kejayaan anak kami nnt ­čśë

Tag Cloud