.:: Experiment, Experience & Enjoy ::.

Ahlan.. ;-)


amna@HPjAmna Rayyan Bt. Mohd Firdaus, 22/3/09, 5.35pm, HPj

cinta yang tulus dalam hatiku
membuang semua hasrat mimpiku
‘tuk bisa menyatakan sayang
‘tuk bisa mengungkapkan semua pada dirimu

tak mungkin bagiku ’tuk memilikimu
segala rasa yang pasti tak mungkin
‘tuk bisa kau terima semua
‘tuk bisa ku nyatakan rasa ku cinta kamu

ketika bunga tak bermekar lagi
dan dunia tak mungkin berputar lagi
saat cinta tak membakar hati ini
kau kan tahu betapa aku mencintaimu
betapa aku menginginkan kamu

Comments on: "Ahlan.. ;-)" (8)

  1. salam…
    huhuhu comelnya amna…sorilah acik nia x berkesempatan lagi ziarah org baru…jgn marah aa k.ha….mcm muka akak lah…teruk kan nia nama je duduk kt putrajaya tpi x gi ziarah pun akak…busy sikit lah kak cz org Damam nk turun cek wamy malysia…tu y kalut sikit tu…ok wassalam

  2. akak…tahniah! seronoknye dah ada sepasang yek. smg amna boleh tlg ummi masak nanti..hehe..abg fateh jgn usik adik tau..nanti haziq dtg ziarah. tapi x janji lg bile..

  3. huhu..acik nia mmg sokmo busy..xpe2 take ur time. amna pon x balik putrajaya lg..

  4. tq shahhana😉 yeye..lps ni amna yg kena masak, ummi die leh duk rileks.. abg fateh, adoi la..kena sentiasa alert je bile die dekat2 ngan amna..kalo lepa sikit jer siap la amna kena pukul..sian amna..

    nk dtg nnt bgtau ajer..

  5. salam’alayk.
    ukht..minta address. btw, mabrouk for lil amna. syomeell syangatt!!

  6. salam salihah..
    tq singgah blog akak n congrats dapat bby girl..seronoknya da dpt sepasang..:)
    akak tunggu hr je ni..insyaAllah minta dipermudahkan..

  7. salam khai,

    okey dah email address. thanks sudi singgah sini😉

  8. salam k.syuhada,

    alhamdulillah mmg seronok dah dpt sepasang.. tanggungjawab pon makin besar.. huhu. selamat ye kak.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: