.:: Experiment, Experience & Enjoy ::.

Archive for May, 2010

Nasyid Kanak²

Pagi² layan nasyid islamik dgn anak². Mudah-mudahan nilai-nilai yg baik itu dapat diterapkan dlm minda mereka.. search punye search asyik jumpa nasyid indon jer.. malaysia punye ada tp x banyak dan x… sapa nak buat sila lah! 😉

tapi kan…kalau tgk kat youtube ni paham² saje, kena ade mind set la nak tgk ape..budak² pun sama mcm kita gak..lepas satu, satu nak di klik nye..akhirnye upin ipin jugak nak di tgk nye huhu. so ummi buat timing aje..layan youtube dlm 30 mins aje..lepas tu buat aktiviti lain.

Advertisements

Tag Cloud